Powiat Otwocki zamierza przystąpić do realizacji Projektu partnerstwa publiczno-prywatnego, którego przedmiotem będzie opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie budowy nowego budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Otwocku.

W związku z powyższym Powiat Otwocki zaprasza do udziału we wstępnych Konsultacjach. Celem Konsultacji jest uzyskanie opinii i informacji od potencjalnych podmiotów zainteresowanych wynajmem powierzchni komercyjnych w zakresie powierzchni komercyjnych, które należałoby przewidzieć w trakcie realizacji Przedsięwzięcia.


Aktualizacja z dnia 15 listopada 2021 roku:
Termin konsultacji został został wydłużony do dnia 30 listopada 2021.
Wypełnione ankiety, stanowiące Załącznik nr 1 do Memorandum, należy przesyłać na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Do pobrania:

Zawiadomienie o wydłużenie terminu konsultacji