W sobotę, 26 marca br. „Indeksy Samorządowe” z rąk rektora Uniwersytetu Warszawskiego, prof. Alojzego Z. Nowaka i marszałka województwa Adama Struzika odebrali przedstawiciele samorządów Mazowsza, z których nauczyciele zgłosili chęć studiowania. Z powiatu otwockiego na studia zgłosiło się i zostało zakwalifikowanych dwoje nauczycieli - są to nauczyciele Liceum Ogólnokształcącego Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku: Barbara Laskus – wicedyrektor szkoły i Piotr Piórkowski – nauczyciel biologii i informatyki.
Czesne, wpisowe i opłatę rejestracyjną studiów podyplomowych pokrywa samorząd Województwa Mazowieckiego. Studia będą prowadzone przez Wydział Zarządzania UW oraz Wydział Polonistyki UW. Są skierowane do dyrektorów (wicedyrektorów) i nauczycieli (pedagogów) ze szkół, dla których organem prowadzącym jest powiat lub miasto na prawach powiatu oraz szkół, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
„Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową” to studia podyplomowe z zakresu zarządzania placówką oświatową z elementami zarządzania hybrydowego. Kierunek ten jest skierowany do dyrektorów i wicedyrektorów.
„Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela” ta propozycja studiów skierowana jest dla nauczycieli.
Projekt jest realizowany przy udziale Agencji Rozwoju Mazowsza, która odpowiada za logistykę i rekrutację oraz kontakty z samorządami i dyrektorami szkół. W programie weźmie udział 120 osób – 60 dyrektorów i 60 nauczycieli z 60 szkół Mazowsza.
Czesne, wpisowe i opłatę rejestracyjną studiów podyplomowych pokrywa samorząd Województwa Mazowieckiego. Studia będą prowadzone przez Wydział Zarządzania UW oraz Wydział Polonistyki UW. Są skierowane do dyrektorów (wicedyrektorów) i nauczycieli (pedagogów) ze szkół, dla których organem prowadzącym jest powiat lub miasto na prawach powiatu oraz szkół, dla których organem prowadzącym jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
„Skuteczne zarządzanie współczesną jednostką oświatową” to studia podyplomowe z zakresu zarządzania placówką oświatową z elementami zarządzania hybrydowego. Kierunek ten jest skierowany do dyrektorów i wicedyrektorów.
„Szkoła wobec nowych wyzwań – perspektywa nauczyciela” ta propozycja studiów skierowana jest dla nauczycieli.
Projekt jest realizowany przy udziale Agencji Rozwoju Mazowsza, która odpowiada za logistykę i rekrutację oraz kontakty z samorządami i dyrektorami szkół. W programie weźmie udział 120 osób – 60 dyrektorów i 60 nauczycieli z 60 szkół Mazowsza.