Powiat Otwock: Dołącz do naszego zespołu!
Kierownik Biura Rady Powiatu
Kandydat powinien posiadać m.in.:
• wykształcenie wyższe I stopnia o kierunku prawo, administracja;
• minimum 5-letni staż pracy;
• umiejętność pisania pism urzędowych, projektów uchwał lub innych aktów prawnych np. regulaminów;
• biegłą znajomość pakietów biurowych oraz systemów operacyjnych Windows (instalacja i konfiguracja);
• znajomość Ustawy o samorządzie powiatowym; Ustawy o pracownikach samorządowych; Statutu Powiatu Otwockiego; Kodeksu Wyborczego.
**
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:**
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia oraz zapewnianie ich terminowego doręczania w formie papierowej i elektronicznej;
- sporządzanie protokołów z sesji i innych posiedzeń;
- opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady Powiatu i jej komisji;
- ewidencjonowanie wniosków i opinii komisji oraz informowanie o stanie ich realizacji;
- opracowywanie materiałów z posiedzeń komisji, przekazywanie ich Zarządowi Powiatu celem zapewnienia ich realizacji;
- przedkładanie uchwał Rady Powiatu do organów nadzoru Wojewody Mazowieckiego i Regionalnej Izby Obrachunkowej;
- przekazywanie uchwał Rady Powiatu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- współdziałanie w wykonywaniu zadań z zakresu organizacji, przygotowań i przeprowadzania wyborów powszechnych oraz referendów.
Nabór trwa do dnia 20 czerwca 2022 roku.
ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Starostwo Powiatowe w Otwocku,
powiat-otwocki.pl/aktualnosci/847/
Autor: krystian