Awaria prądu w Urzędzie Miasta Otwocka utrudnia kontakt z wydziałami
Awaria prądu w Urzędzie Miasta Otwocka sparaliżowała komunikację z kilkoma wydziałami. Mieszkańcy muszą uzbroić się w cierpliwość, bo naprawa trwa i utrudnia załatwianie spraw urzędowych.

Problemy z dostępnością urzędu w Otwocku spowodowane awarią zasilania

We wtorek, 13 maja, w jednym z budynków Urzędu Miasta Otwocka doszło do poważnej awarii elektrycznej, która wpłynęła na funkcjonowanie kilku wydziałów. W efekcie mieszkańcy napotykają trudności w kontakcie telefonicznym oraz mailowym z urzędnikami odpowiedzialnymi za różne dziedziny administracji miejskiej.

Awaria dotknęła przede wszystkim systemy telekomunikacyjne i pocztę elektroniczną, co znacznie ograniczyło możliwość bezpośredniej komunikacji z urzędem. Pracownicy intensywnie pracują nad usunięciem usterki, jednak na chwilę obecną nie ma jeszcze dokładnej informacji, kiedy pełna funkcjonalność zostanie przywrócona.

Jak mieszkańcy Otwocka mogą radzić sobie podczas przerwy w działaniu urzędu

W związku z tymi utrudnieniami warto pamiętać, że mimo problemów technicznych urząd stara się zapewnić ciągłość obsługi. Osoby mające pilne sprawy powinny odwiedzać siedzibę osobiście lub korzystać z innych dostępnych kanałów kontaktu, o ile to możliwe. Wszelkie zmiany i aktualizacje dotyczące sytuacji będą przekazywane na bieżąco przez oficjalne komunikaty Urzędu Miasta.

Urząd przeprasza wszystkich za niedogodności i prosi o wyrozumiałość w tym trudnym dla administracji momencie. „O przywróceniu pełnej funkcjonalności poinformujemy niezwłocznie” – zapewniają przedstawiciele magistratu.


Opierając się na: UM Otwock