Powiat Otwock: Dołącz do naszego zespołu! Poszukujemy pracowników
Referent w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych
**
Kandydat powinien posiadać m.in.:**
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku informatyka lub inne techniczne
- minimum 2 lata stażu pracy;
- znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego
- umiejętność pracy w zespole;
- biegłą znajomość pakietów biurowych oraz systemów operacyjnych Windows (instalacja i konfiguracja);
- znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
**
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:**
- konfiguracja i administracja sprzętem komputerowym urzędu;
- administracja Biuletynu Informacji Publicznej;
- administracja i obsługa systemów informatycznynych urzędu w tym systemem obiegu
- dokumentów EZD oraz platformą ePuap;
- helpdesk obsługa techniczna stanowisk komputerowych w Urzędzie.
Nabór trwa do dnia 21 lutego 2022 roku.
Treść ogłoszenia:
ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa
**Kandydat powinien posiadać m.in.:
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunkach budowlanych, architektonicznych lub administracyjnych;
- minimum 3 lata stażu pracy;
- umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- znajomość Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.:
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach określonych ustawą z
- dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane dotyczących m.in. udzielania pozwoleń na budowę, nakładania obowiązku uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, nakładania obowiązku usunięcia nieprawidłowości i wydawania decyzji o odmowie udzielenia pozwolenia na budowę i zatwierdzania projektu budowlanego, zatwierdzania projektu budowlanego oraz projektów zamiennych;
- sprawowanie kontroli posiadania przez osoby wykonujące samodzielne funkcje
- techniczne w budownictwie uprawnień do pełnienia tych funkcji;
- wydawanie zaświadczeń stwierdzających samodzielność lokali;
- prowadzenie spraw w szczególności dotyczących obiektów liniowych.
**
Starszy Geodeta w Wydziale Geodezji i Kartografii**
wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia;
minimum 3 lata stażu pracy;
umiejętność stosowania przepisów;
umiejętność obsługi programów EWOPIS+EWMAPA,OŚRODEK, REJCEN;
znajomość Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze, Ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie podziałów nieruchomościami.
weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych składanych do przyjęcia do
zasobu pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami;.
udział w pracach komisji odbioru robót;
udział w przygotowywaniu warunków technicznych dla przewidywanych do zlecenia prac,
Starostwo Powiatowe w Otwocku,
powiat-otwocki.pl/aktualnosci/737/
Autor: krystian