Nadzwyczajna Sesja Rady Miasta Otwocka zaplanowana na 23 lutego
Mieszkańcy Otwocka, zaznaczcie w kalendarzach ważną datę! Już 23 lutego 2024 roku, o godzinie 18:00, odbędzie się ważne wydarzenie dla naszego miasta. Aula Urzędu Miasta Otwocka stanie się miejscem kontynuacji XCVI Sesji Rady Miasta, przeprowadzonej w trybie nadzwyczajnym. Zbliżające się spotkanie to doskonała okazja do tego, by być na bieżąco z decyzjami wpływającymi na życie lokalnej społeczności.
  1. Zaplanowana na 23 lutego 2024 r. o godz. 18:00 kontynuacja XCVI Sesji Rady Miasta w trybie nadzwyczajnym.
  2. Miejsce spotkania: Aula Urzędu Miasta Otwocka.

Spotkanie w Auli Urzędu Miasta to szansa dla wszystkich mieszkańców Otwocka, by w bezpośredni sposób uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości naszej wspólnoty. Rada Miasta, zbierając się w tak kluczowych momentach, decyduje o ważnych aspektach życia miasta, od infrastruktury po kulturę i edukację. Dlatego obecność i zaangażowanie mieszkańców jest nie tylko mile widziane, ale także niezbędne.

Przed nami wyjątkowy wieczór, pełen ważnych dyskusji i decyzji, które będą miały bezpośredni wpływ na nasze codzienne życie. To spotkanie to nie tylko obowiązek obywatelski, ale przede wszystkim okazja do tego, by mieć realny wpływ na rozwój i dobrostan naszego miasta. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w życiu społeczności lokalnej i mieć wpływ na kierunki rozwoju Otwocka.


Urząd Miasta